Friday, May 1, 2009

hye!...arini ari pekerja...aku bgn pukul 4ptg..agak terok tp aku tetap teruskan idup aku...aku pergi ke bilik air untuk basuh muka dan sambil aku basuh muka aku ngan sabun tiba2 seseorang muncul di depan aku, raut wajahnya yang kacak dan menawan macam pernah aku lihat tp dimana yaaaa...aku bingung lalu aku terus bertanya siapa dirinya..dia hanya mendiamkan diri...lalu aku senyum dan dia pun senyum dan selepas itu baru ku sedar bahawa wajahnya pernah ku lihat di kaca tv tapi syg...rupanya muka aku...patut la hensem..hahahaha....tiba2 aku pun terus mandi da alang2 dlm bilk air kan...habis mandi, aku bersiap untuk bertemu dgn sahabat aku di zam2 kafe di kuantan...aku smpi sahaja di zam2 kafe tiba2 perut ku memulas meminta makanan di isi...aku pun terus order milo ice dan rojak ayam..fuuhhhh!!!amat puas hati..terus drpd ladang...aku balik ke rumah pukul 6.15 ptg dan bersiap untuk main futsal...kami bermain hingga ke maghrib dan aku balik dan mandi dan...............tgh idup..........nanti saya ceritakan..........tunggu ek..please laaaa....bye

No comments:

Post a Comment