Saturday, April 18, 2009

Hello!...18 april 2009 gua bgn kul 3.00 ptg(itupun gf gua call)..aku g bank kuarkan duit dan terus balik rumah..boring sungguh ari hamba...aku pun tgk tv smpi pukul 6 ptg...aku bersiap dan terus ke IKIP International College(IIC) untuk bersukan..happy gile nk main futsal tp bila smpi, aku dn membe aku je ada..aku sedih..tiba2...4 orang smpi..aku gembira balik..kami main 3 lawan 3...kami main hingga azan maghrib, penat sungguh...penat sungguh membe hamba..aku dan membe ku pun balik rumah dan aku terus mandi, sabun dan berSAHAM..membe aku xmandi r...kul 8.30 mlm kami main game bola..aku mng laaaa...main smpi lebam...aku tgk jam dan terus terkejut!!!...jam menunjukkan 11.30 mlm...lupe ada temujanji ngan zam zam corner..nk wireless...hahahahah...kami pergi ke zam zam dan wireless smbil tgk bola..chelsea lwn arsenal...Chelsea mng 2-1..ske dorang sbb mng..fuhhh!!!..letih menaip, aku nk buat benda lain laa...byebye...c u soon..!

No comments:

Post a Comment