Monday, April 20, 2009


Hellooo!!!...arini ak bgn kul 8.45 pagi...aku pergi bilik mandi, aku pun mandilah...lepas mandi, aku bersiap untuk ke kelas kul 9 pagi..Fuhhh!!!..letih gila bonceng moto ngan membe aku...hehehe..aku smpi sahaja di kolej, aku terserempak pulak dgn artis tanjung lumpur...aku memang minat kt dia..rupanya baru ku sedar bahawa artis itu satu kos ngan gua beb!...nama artis tu Mohd Faizul Ghazali..amacam???korang kenal X??Baek punya!!!..aku terus ke kelas ngan dia..dia nampak segak dgn baju warna jingga...kelas aku pagi tu, kelas internet..harini aku kena cari note tuk Copyright sbb lecturer aku nk buat quiz ari khamis..skrg ni aku da siapkan kerja aku dan aku lagi sekali da penat dan lenguh jari jemari yang longlai lagi bengkok..bye bye...p/s - Manchester United kalah sbb penat lawan porto F.C masa champions league...

2 comments:

  1. Very nice blog~ ^^
    Do you know Seoul, Korea?
    if not, visit my blog~ ^^
    thanks a lot~ have a great day~~

    ReplyDelete
  2. itu smua alsan....dh klah wt r cara orang klah...byk alsan lak....

    ReplyDelete