Wednesday, April 22, 2009


hellooo!!!...ini aku nk cite tentang satu agy membe aku..ini ruziah tp aku panggil jiah walaupun pic ni wat die cam pelik tp die xpelik...ini trend kt kuantan taw..die ni hot temper but aku follow je kepala die..aku da biasa dgn kata2 beliau yg pedas cam masak lomak cili api and lupe plak nk gtau,die ni duk negeri sembilan...aku ske kwn ngan die sbb die ganas..baru rock!!!!die ni lak,penah ditipu laki..aku rasa amat bersalah kwnkan die ngan membe aku tu..aku nk membe aku jiah ni happy tp dpt yg sebaliknya..tp die xmara aku..aku bersyukur laaa..sory jiah..ni aku nk cite sket, xlama dulu skit...aku penah gaduh ngan die smpi xtego ngan die langsung...aku sedih btol masa xberkwn ngan die and baru 2 ari lepas aku baik balik ngan die...die tetap kwn aku dunia akhirat..bkn gado psl pe pun,aku kut yg emo sgt..benda kecik je...die pnh gak nk berbaik ngan ak awl2 dulu tp dulu hati aku keras cam abg ak Roy..hahahaha...

No comments:

Post a Comment